tisdag 16 augusti 2011

Dosett måndag..

Det är måndag & mina grabbar kommer,alltid saknade på pappa veckan. Man blir liksom hel igen.
Det innebär åxå att dosetten ska fyllas på för veckan.
"N" s lilla blå,hans hjälpreda till vad & när han ska ta sina mediciner.
Det är alltid med tungt hjärta detta utförs,en påminnelse att hans lilla kropp ska behöva stoppa i sej detta för att funka så likt andra friska som möjligt.
Men jag är åxå tacksam att dom finns så han slipper sova bort sin tillvaro.
Hoppas på ett botemedel istället för att medicinera symtomen.

2 kommentarer:

  1. Underbara du. Jag kan inte förstå hur det känns för dig, men jag kan sätta mig in i er livssituation. En helt underbar blogg! Tack. <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du kan förstå Ellinor. Tack & det var du som inspirerade mej:)

    SvaraRadera